(495) 645-72-14

многоканальный


Бухгалтерские курсы

Это курсы начинающих бухгалтеров, рассчитаные на начальное обучение бухгалтерии. На курсах проводится обучение бухгалтеров основам бухгалтерского учета и аудита.

Курсы профбухгалтеров

Курсы готовят слушателя к получению квалифи­кационного аттестата профессионального бухгалтера. Курсы профессиональных бухгалтеров это курсы повышения квалификации бухгалтеров со стажем.

Курсы МСФО и финансы

Международные стандарты финансовой отчетности - перевод из РСБУ в МСФО, подсистемы МСФО, знакомство с особенностями иностранной валюты - все это Вы изучите, записавшись на курсы МСФО.

Компьютерные курсы

Научиться использовать основные и бухгалтерские компьютерные программы, изучить структуру компьютера Вы сможете, став слушателем компьютерных курсов.

Курсы менеджмента

Изучить особенности функци­онирования современного менеджмента, получить профессиональные советы от ведущих специалистов Вы можете на курсах менеджмента.

ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТА ЗА КОРОТКИЙ СРОК! Уникальная методика краткосрочного обучения!

Уважаемые посетители!

Обращаем Ваше внимание, что 12 июня Учебный центр не работает.
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Скидки

Сертификат на будущее

«Подарочный сертификат» станет замечательным подарком каждому, кто планирует строить большое будущее!

Подробнее...
Дополнительная скидка 5% до конца месяца
Оплатив полностью курс, Вы получите дополнительную скидку, которая суммируется с уже действующими скидками на обучение. Подробнее...
Проверка документа

Чтобы проверить подлинность документа, выданного по окончании курса, введите его номер в форму



Стартующие группы
true,"site"=>$site)); curl_setopt($c, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true); $x = curl_exec($c); $xm = simplexml_load_string($x); curl_close($c); $co = count($xm->actions->action); $s = $xm->actions; $m = array( "01"=>"января", "02"=>"февраля", "03"=>"марта", "04"=>"апреля", "05"=>"мая", "06"=>"июня", "07"=>"июля", "08"=>"августа", "09"=>"сентября", "10"=>"октября", "11"=>"ноября", "12"=>"декабря" ); for($i=0;$i<$co;$i++){ print'
'; print ''.$s->action[$i]->name.'
'; $this_dt = $s->action[$i]->date; if(substr_count($this_dt,'||') > 0) { $this_dts = explode('||',$this_dt); $this_daylight = explode('||',$s->action[$i]->daylight); list($y,$mo,$d) = explode('-',$this_dts[0]); print "".abs($d)." ".$m[$mo]." ".($s->action[$i]->daylight != '' ? "( ".$this_daylight[0]." )" : false)."
"; list($y,$mo,$d) = explode('-',$this_dts[1]); print "".abs($d)." ".$m[$mo]." ".($s->action[$i]->daylight != '' ? "( ".$this_daylight[1]." )" : false).""; } else { list($y,$mo,$d) = explode('-',$this_dt); print "".abs($d)." ".$m[$mo]." ".($s->action[$i]->daylight != '' ? "( ".$s->action[$i]->daylight." )" : false).""; } print "
"; } ?>

А также

Компьютер для школьников

Тренинги

Курсы английского языка

Курсы испанского языка

Курсы итальянского языка

Курсы немецкого языка

Курсы французского языка

Курсы английского языка по программе New Headway. 4-й уровень Headway Intermediate. (Рус.)

Наименование курса:- Intermediate - Курс английского языка для среднего уровня - 4. Записаться на курс

Курс «Intermediate» рассчитан на слушателей, имеющих некоторый опыт практики английского языка в объеме уровня «Pre-Intermediate». Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий. Занятия проводят русскоязычные преподаватели.

Продолжительность курса:

Общий объем курса:
Групповые занятия: 100 ак. ч.
  • аудиторные
  • самостоятельные
  • 100 ак. ч.
    0 ак. ч.
    Индивидуальные занятия: 100 ак. ч.

    Стоимость курса:

    • групповое обучение:
      • ак. часов: 100
      • базовая стоимость: 5630 руб.
      • утро/день: 4500 руб.
      • вечер/выходной: 4500 руб.
      • стоимость уровня: 16890 руб.
      • этапов: 4
    • индивидуальное обучение:
      • цена: 900 руб. за 1 ак. ч.

    График занятий:

    Режим занятий Дни проведения Кол-во ак.ч.
    Стандартный
    • понедельник, среда
    • вторник, четверг
    • пятница
    • суббота, воскресенье
    по 3 ак.ч.
    по 3 ак.ч.
    по 3 ак.ч.
    по 6 ак.ч.
    Интенсивный
    • понедельник, вторник, среда, четверг, пятница
    по 3 ак.ч
    *** Для корпоративных клиентов график занятий обсуждается и составляется индивидуально.

    Время занятий групп на курсах:

    • утренние — с 9-00 до 11-15
    • дневные — с 11-30 до 13-45, с 14-00 до 16-15, с 16-30 до 18-45
    • вечерние — с 19-00 до 21-15
    • группы выходного дня: суббота и/или воскресенье — c 12-00 до 16-30
    *** В отдельных (исключительных) случаях время занятий может быть изменено.


    Ближайшие даты начала занятий:

    Рабочие дни:
    • Утро — 18-12-2017
    • День — 19-12-2017
    • Вечер — 19-12-2017
    Выходные дни:
    • Cуббота и/или воскресенье — 23-12-2017

    *** Внимание! Даты начала занятий могут изменяться.



    Место проведения занятий:

    • в аудиториях г. Москвы ;
    • в Вашем городе;
    • в офисе Вашей компании.



    Учебная программа курса:

    1 часть курсов английского Headway Intermediate

    Unit 1
    What a wonderful world!
    Grammar: Auxiliary verbs do, be, have. Naming the tenses. Questions and negatives. Short answers.
    Vocabulary: Sounds and spelling: meat /I:/, great /ei/. Silent letters: knee /ni:/.
    Postscript: Social expressions: Never mind! It’s my round. You must be joking!
    Reading: Topic. “Wonders of the modern world”.
    Speaking: Information gap – The life of a Times journalist. Discussion – What’s the most important invention?
    Listening: Topic. “A group of people talk about their wonders of the modern world”.
    Writing: Correcting language mistakes in an informal letter. Symbols for correction.

    Unit 2
    Happiness!
    Grammar: Present time. Present Simple and Continuous. Action and state verbs walk, know. Present passive.
    Vocabulary: Sports and leisure activities play tennis, go swimming, do aerobics.
    Postscript: Numbers. Money, fractions, decimals, percentages, phone numbers, dates.
    Reading: Topic. “Sister Wendy, TV star” – the nun who is also a TV star.
    Speaking: Discussion — What’s important to you in life? Clothes? Travel? Talking about favorite sports.
    Listening: Topic. “Three people talk about their favorite sport or leisure activity”.
    Writing: Descriptive writing. Describing a person. Adverbs of degree quite young rather attractive.

    Unit 3
    Telling tales.
    Grammar: Past time. Past Simple and Continuous. Past Simple and Past Perfect. Past passive.
    Vocabulary: Art, music and literature chapter, orchestra. Verbs and nouns that together paint a portrait.
    Postscript: Giving opinions. What did you think of the play? It was boring!
    Reading: Topic. “The writer, the painter and the musician” (jigsaw).
    Speaking: Talking about your favorite poem, piece, piece of music, or painting. Exchanging information about a famous writer, painter and musician.
    Listening: Topic. “The holiday that wasn’t – a frightening holiday experience”.
    Writing: Writing a narrative. My worst holiday. Adverbs suddenly, however.

    Unit 4
    Doing the right thing.
    Grammar: Modal verbs (1). Obligation and permission can, have to, allowed to, must, mustn’t, should.
    Vocabulary: Adjectives that describe people punctual friendly. Word formation behave – behaviour,stranger – strange.
    Postscript: Requests and offers. Could you…? Can you…? I’ll… Shall I…?
    Reading: Topic. “A world guide to good manners” – how to behave properly in different parts of the world.
    Speaking: Talking about school rules. Nationality stereotypes. Discussion – the rules of etiquette in different countries.
    Listening: Topic. “School days long ago. Entertaining friends in three different countries”.
    Writing: Filling in a form.

    Unit 5
    On the move.
    Grammar: Future forms going to and will. Present Continuous.
    Vocabulary: The weather storm, shower, chilly, freezing.
    Postscript: Travelling around. Using public transport. Requests in a hotel.
    Reading: Topic. “If it’s Tuesday we must be in Munich” - American tourists in Europe.
    Speaking: Arranging to meet. Class survey – favourite holidays.
    Listening: Topic. “The geography of the British Isles” - a weather forecast.
    Writing: Sending a fax.

    Unit 6
    Likes and dislikes.
    Grammar: Questions with like. Do you like tea? What’s she like? Verb patterns want to do, enjoy meeting.
    Vocabulary: Words that go together tall people, historic town, rich food.
    Postscript: Signs and soundbites. Dry clean only. I’m just looking, thank you.
    Reading: Topic. “In search of (good) English food” – a history of English food.
    Speaking: Talking about food, cooking and restaurants. Exchanging information about capital cities.
    Listening: Topic. “Two English people talk about living in New York; an American gives her impressions of living in London” (jigsaw).
    Writing: Descriptive writing (2). Describing a room. Relative pronouns who, which, that, where, whose.


    Checking Exam
    2 часть курсов английского Headway Intermediate

    Unit 1(7).
    The world of work.
    Grammar: Present Perfect Simple. Present Perfect vs. Past Simple. Present Perfect passive.
    Vocabulary: Multi-word verbs look after us, turn on the light.
    Postscript: On the telephone. Do you want to hold? Can I take a message? Leaving a message on an answer phone.
    Reading: Topic. “The modern servant” – the nanny, the cook and the gardener (jigsaw)”.
    Speaking: Exchanging information about the lives of three modern servants. Roleplay – choosing a career. Discussion – retirement.
    Listening: Topic. “Thomas Wilson – a retired man talks to his granddaughter about his life”.
    Writing: Formal letters. A letter of application.

    Unit 2(8).
    Imagine!
    Grammar: Conditionals. First conditional. Second conditional. Zero conditional. Time clauses when, as soon as.
    Vocabulary: Base and strong adjectives big, huge. Modifying adverbs very big, absolutely enormous.
    Postscript: Making suggestions. Let’s go shopping! You ought to ask for a pay rise.
    Reading: Topic. “Who wants to be a millionaire? We do!” – the ups and downs of winning a fortune.
    Speaking: Maze – you’ve won 5m. Where will your life go from here? Discussion – Which charity would you give to?
    Listening: Song – “Who wants to be a millionaire?” Three charity appeals – Which one would you give to?
    Writing: Words that join ideas. Linking devices and comment adverbs in an informal letter although, however, actually, anyway.


    Unit 9
    Relationships.
    Grammar: Modal verbs (2). Probability (present and past) must/be, might/have been, can’t/go, could/have gone.
    Vocabulary: Character adjectives sociable, easy-going.
    Postscript: Agreeing and disagreeing. So do I! Neither do I!
    Reading: Topic. “The man who planted trees” – a short story by Jean Giono, which shows how the actions of one person can change the world.
    Speaking: Quiz – What sort of person are you? Class survey about brothers and sisters.
    Listening: Topic. “Two people talk about their families – one from a large family, the other an only child”.
    Writing: Sentence combination. Describing a person and a place.

    Unit 10
    Obsessions.
    Grammar: Present Perfect Continuous. Simple vs Continuous. Present Perfect vs Past Simple. Time expressions since I left school, until I met Jack.
    Vocabulary: Compound nouns postcard, post office, dining room.
    Postscript: Complaining too much, not enough. The soup’s too salty.
    Reading: Topic. “Death cigarettes? You must be joking!” – an interview with the man who markets a cigarette called Death”.
    Speaking: Discussion – the right to smoke? Exchanging information about two collectors. Guessing game.
    Listening: Topic. “Collectors and their collections” (jigsaw).
    Writing: Beginning and ending letters, formal and informal.

    Unit 11
    Tell me about it!
    Grammar: Indirect questions. I don’t know where he lives. Question tags. It’s a lovely day, isn’t it?
    Vocabulary: Verbs and nouns that go together whistle a tune. Idioms drop someone a line.
    Postscript: Informal language ninety quid. What’s up with him?
    Reading: Topic. “You ask…we answer” – questions and answers from a science magazine.
    Speaking: Information gap – Madame Tussaud’s. Stories of forgetfulness.
    Listening: Topic. “The forgetful generation” – a radio programme.
    Writing: Producing a class poster. For and against – living in the city what is more, on the plus side.


    Unit 12

    Two weddings, a birth and a funeral!
    Grammar: Reported speech. Reported statements and questions. Reported commands.
    Vocabulary: Words connected with birth, marriage and death honeymoon, pram. Practice of the phonetic script.
    Postscript: Saying sorry. Pardon? Excuse me! Social situations.
    Reading: Topic. “David Copperfield” – an extract about the day of David’s birth from the novel by Charles Dickens.
    Speaking: Discussion – What are the customs connected with births, weddings and funerals? The day I was born!
    Listening: Topic. “Two people give statements to the police” (jigsaw). A poem – “Funeral blues” by W H Auden.
    Writing: Correcting language mistakes in an informal letter.

    Cheking Exam.



    Как записаться на обучение на курсы:

    Для того, чтобы стать нашим слушателем, Вам необходимо подойти в учебный отдел нашего Центра, заключить договор на обучение и оплатить стоимость курса с учетом скидки, которая предоставляется всем посетителям, получившим информацию на этом сайте. По условию договора абитуриент может внести предоплату (50% от стоимости обучения). Вторая часть оплаты вносится до второго занятия обучения.

    Записаться на курс

    Контакты:

    тел.:

    Схема проезда

    Мы будем рады Вас видеть в нашем центре!