(495) 645-72-14

многоканальный


Бухгалтерские курсы

Это курсы начинающих бухгалтеров, рассчитаные на начальное обучение бухгалтерии. На курсах проводится обучение бухгалтеров основам бухгалтерского учета и аудита.

Курсы профбухгалтеров

Курсы готовят слушателя к получению квалифи­кационного аттестата профессионального бухгалтера. Курсы профессиональных бухгалтеров это курсы повышения квалификации бухгалтеров со стажем.

Курсы МСФО и финансы

Международные стандарты финансовой отчетности - перевод из РСБУ в МСФО, подсистемы МСФО, знакомство с особенностями иностранной валюты - все это Вы изучите, записавшись на курсы МСФО.

Компьютерные курсы

Научиться использовать основные и бухгалтерские компьютерные программы, изучить структуру компьютера Вы сможете, став слушателем компьютерных курсов.

Курсы менеджмента

Изучить особенности функци­онирования современного менеджмента, получить профессиональные советы от ведущих специалистов Вы можете на курсах менеджмента.

ПОДГОТОВКА СПЕЦИАЛИСТА ЗА КОРОТКИЙ СРОК! Уникальная методика краткосрочного обучения!

Уважаемые посетители!

Обращаем Ваше внимание, что 12 июня Учебный центр не работает.
Приносим извинения за доставленные неудобства.
Скидки

Сертификат на будущее

«Подарочный сертификат» станет замечательным подарком каждому, кто планирует строить большое будущее!

Подробнее...
Дополнительная скидка 5% до конца месяца
Оплатив полностью курс, Вы получите дополнительную скидку, которая суммируется с уже действующими скидками на обучение. Подробнее...
Проверка документа

Чтобы проверить подлинность документа, выданного по окончании курса, введите его номер в форму



Стартующие группы
< ? $site = $_SERVER['SERVER_NAME']; $site = str_replace("www.","",$site); $c = curl_init(); curl_setopt($c, CURLOPT_URL, "http://management.adpo.ru/rasp/index.php"); curl_setopt($c, CURLOPT_HEADER, 0); curl_setopt($c, CURLOPT_POST, 1); curl_setopt($c, CURLOPT_POSTFIELDS, array("api"=>true,"site"=>$site)); curl_setopt($c, CURLOPT_RETURNTRANSFER, true); $x = curl_exec($c); $xm = simplexml_load_string($x); curl_close($c); $co = count($xm->actions->action); $s = $xm->actions; $m = array( "01"=>"января", "02"=>"февраля", "03"=>"марта", "04"=>"апреля", "05"=>"мая", "06"=>"июня", "07"=>"июля", "08"=>"августа", "09"=>"сентября", "10"=>"октября", "11"=>"ноября", "12"=>"декабря" ); for($i=0;$i< $co;$i++){ print'
'; print ''.$s->action[$i]->name.'
'; $this_dt = $s->action[$i]->date; if(substr_count($this_dt,'||') > 0) { $this_dts = explode('||',$this_dt); $this_daylight = explode('||',$s->action[$i]->daylight); list($y,$mo,$d) = explode('-',$this_dts[0]); print "".abs($d)." ".$m[$mo]." ".($s->action[$i]->daylight != '' ? "( ".$this_daylight[0]." )" : false)."
"; list($y,$mo,$d) = explode('-',$this_dts[1]); print "".abs($d)." ".$m[$mo]." ".($s->action[$i]->daylight != '' ? "( ".$this_daylight[1]." )" : false).""; } else { list($y,$mo,$d) = explode('-',$this_dt); print "".abs($d)." ".$m[$mo]." ".($s->action[$i]->daylight != '' ? "( ".$s->action[$i]->daylight." )" : false).""; } print "
"; } ?>

А также

Компьютер для школьников

Тренинги

Курсы английского языка

Курсы испанского языка

Курсы итальянского языка

Курсы немецкого языка

Курсы французского языка

Pre-Intermediate - Курс английского языка для продолжающих (Рус.)

Наименование курса:- Pre-Intermediate - Курс английского языка для продолжающих - 3. Записаться на курс

Курс «Pre-Intermediate» рассчитан на слушателей, имеющих некоторый опыт практики английского языка в объеме уровня «Headway Elementary». Курс включает разговорную практику по тематике повседневной жизни с объемом новой лексики 25-30 слов за урок в классе, интенсивное аудирование в классе и дома, и письменные упражнения в рамках домашних заданий. Занятия проводят русскоязычные преподаватели.

Продолжительность курса:

Общий объем курса:
Групповые занятия: 100 ак. ч.
  • аудиторные
  • самостоятельные
  • 100 ак. ч.
    0 ак. ч.
    Индивидуальные занятия: 100 ак. ч.

    Стоимость курса:

    • групповое обучение:
      • ак. часов: 100
      • базовая стоимость: 5630 руб.
      • утро/день: 4500 руб.
      • вечер/выходной: 4500 руб.
      • стоимость уровня: 16890 руб.
      • этапов: 4
    • индивидуальное обучение:
      • цена: 900 руб. за 1 ак. ч.

    График занятий:

    Режим занятий Дни проведения Кол-во ак.ч.
    Стандартный
    • понедельник, среда
    • вторник, четверг
    • пятница
    • суббота, воскресенье
    по 3 ак.ч.
    по 3 ак.ч.
    по 3 ак.ч.
    по 6 ак.ч.
    Интенсивный
    • понедельник, вторник, среда, четверг, пятница
    по 3 ак.ч
    *** Для корпоративных клиентов график занятий обсуждается и составляется индивидуально.

    Время занятий групп на курсах:

    • утренние — с 9-00 до 11-15
    • дневные — с 11-30 до 13-45, с 14-00 до 16-15, с 16-30 до 18-45
    • вечерние — с 19-00 до 21-15
    • группы выходного дня: суббота и/или воскресенье — c 12-00 до 16-30
    *** В отдельных (исключительных) случаях время занятий может быть изменено.


    Ближайшие даты начала занятий:

    Рабочие дни:
    • Утро — 25-02-2019
    • День — 26-02-2019
    • Вечер — 26-02-2019
    Выходные дни:
    • Cуббота и/или воскресенье — 02-03-2019

    *** Внимание! Даты начала занятий могут изменяться.



    Место проведения занятий:

    • в аудиториях г. Москвы ;
    • в Вашем городе;
    • в офисе Вашей компании.



    Учебная программа курса:

    1 часть курсов английского Headway Pre-Intermediate

    Unit 1
    People.
    Grammar: Question forms (1): — What do you do? — Are you married? Present Continuous: — I’m enjoying the course.
    Vocabulary: Animals. Using a bilingual dictionary. Words with more than one meaning. — a book to read; to book a room in a hotel
    Everyday English: Social English. — Have a good weekend! — Same to you!
    Reading: Topic. ’Hello, people of the world!’ — People, the great communicators
    Speaking: Discussion — People and animals. Discussion — Living in capital cities, and relationships between parents and children
    Listening: Topic. Leaving home — A father and his daughter talk (jigsaw)
    Writing: The writing input is in the Workbook. The page numbers in this column refer to the Workbook (WB). Writing letters (1). Informal letters WB

    Unit 2
    Lifestyles
    Grammar: Present Simple: — He comes from Majorca. Have/have got: — Do you have..? — Have you got...?
    Vocabulary: Vocabulary networks: — electrical goods. — a room in your house.
    Everyday English: Numbers and prices.
    Reading: Topic. How others see the British (jigsaw)
    Speaking: Discussion — Tourists in your country. Discussion — Strict schools.
    Listening: Topic. Life in a Japanese school.
    Writing: Linking words (1)WB. Describing a person.

    Unit 3
    Fact and fiction
    Grammar: Past Simple: — What did you do last night? Past Continuous: — The sun was shining.
    Vocabulary: Irregular verbs. Verbs and nouns that go together. — tell a joke. Words and prepositions that go together. — listen to music
    Everyday English: Time expressions: — dates; — at six o’clock; — on Saturday
    Reading: Topic. An extract from a James Bond story. The Man with the Golden Gun
    Speaking: Retelling a story from pictures.
    Listening: Topic. An interview with the biographer of Ian Fleming.
    Writing: Writing a story (1) WB.
    Test 1

    Unit 4
    Going shopping
    Grammar: Expressions of quantity: — some and any; — much and many; — a lot of; — a few and a little. Articles: — a, the, and the zero article
    Vocabulary: Clothes, food. and professions. Food and cooking.
    Everyday English: Polite requests and offers. — Can/could I...? — Can/could you…? — I’ll...
    Reading: Topic. A magazine article about the famous store, Marks & Spencer
    Speaking: Talking about a favourite store. Group work — Devising an advertisement.
    Listening: Topic. Five radio advertisements.
    Writing: Filling in forms WB.

    Unit 5
    Plans and ambitions
    Grammar: Verb patterns (I): — want/hope/would like to do; — like/enjoy/love doing Going to: — I’m going to be a doctor. Will: — I’ll give you a lift.
    Vocabulary: Approaches to vocabulary learning. Word families: — ’photograph; — photo’graphic
    Everyday English: Spelling
    Reading: Topic. A questionnaire — How ambitious are you?
    ’The right person for you’ — An article from the Today newspaper about computer dating (jigsaw) Speaking: A class survey — How ambitious are you? Discussion — Arranged marriages.
    Listening: Topic. How different learners of English organize their vocabulary learning.
    Writing: Writing postcards WB.

    Unit 6
    Descriptions
    Grammar: What... like? — What’s Rome like? Comparative and superlative adjectives: — big, bigger, biggest
    Vocabulary: Synonyms: — lovely, beautiful Antonyms: — poor, wealthy; — tidy untidy
    Everyday English: Directions: — prepositions of place (opposite, behind); — prepositions of movement (along, over)
    Reading: Topic. ’The richest man in the world’ — A newspaper article about the Sultan of Brunei
    Speaking: Describing people and places. Discussion — Who are the rich people in your country?
    Listening: Topic. Kate Leigh talks about living in Madrid.
    Writing: Relative clauses (1) WB. Describing a place.
    Test 2

    Unit 7
    Fame
    Grammar: Present Perfect Simple (1): — to express experience. Have you ever been lo Russia? — to express unfinished past. I’v lived here for ten years.
    Vocabulary: Irregular verbs. Homophones: — here, hear. Adverbs: — slowly, too
    Everyday English: Short answers: — Yes, 1 do. — No. 1 can’t.
    Reading: Topic. ’Paul Newman — actor, director, racing driver’ — A magazine article
    Speaking: Roleplay — Interviewing a group of musicians.
    Listening: Topic. An interview with Paul Carrack, a pop musician.
    Writing: Relative clauses (2) WB.Writing a biography

    Unit 8
    Pros and cons
    Grammar: Have to: — 1 have to work hard. Should: — He should see a doctor
    Vocabulary: Professions. Nouns that go together: — post office, headache. Make or do? — make a phone call; — do the shopping
    Everyday English: Invitations. Refusing and accepting invitations.
    Reading: Topic. Two special teenagers — David, a computer programmer, and Kimora, a top model
    Speaking: Discussion — Teenagers and their parents. Discussion — Giving advice about visiting your country.
    Listening: Topic. Three people giving advice about visiting their country.
    Writing: Writing letters (2) WB. Formal letters.

    Checking Exam

    2 часть курсов английского Headway Pre-Intermediate

    Unit 9
    Life in the 21st century
    Grammar: Will: — It will cost a lot of money. First Conditional: — If I do more work, I’ll puss ту exams. Time clauses: — when as soon as
    Vocabulary: Rail travel. Air travel.
    Everyday English: Travelling: — at the checking desk; — at a railway ticket office.
    Reading: Topic. ’The road to ruin?’ — An article about the problem of transport
    Speaking: Discussion — How ’green’ are you? Roleplay — How to solve the traffic problems in your town. A survey on people’s travel habits
    Listening: Topic. John Baines talks about how he tries to be ’green’
    Writing: Linking words (2) WB. Advantages and disadvantages
    Test 3

    Unit 10
    The way we were
    Grammar: Used to: — 1 used to smoke, but 1 don’t any more. Question forms (2): — Who told you that? Questions with a verb + preposition: — What are you looking at?
    Vocabulary: Male and female words: — actor, actress; — bikini, swimming trunks
    Everyday English: Question tags: — It’s a lovely day, isn’t it
    Reading: Topic. ’Dying for the vote’ — An article about the suffragette movement in England
    Speaking: Discussion — The role of men and women in your country.
    Listening: Topic. The taxi-driver and the Duchess — two people talk about when they were young (jigsaw)
    Writing: Making notes to write a composition WB.

    Unit 11
    Read all about it!
    Grammar: Passive: — Coca-Cola is sold all over the world. — It was invented in 1886.
    Vocabulary: Verbs and nouns that go together: — win a match. Words and prepositions that go together: — laugh at a joke
    Everyday English: Notices: — Out of order
    Reading: Topic. Four newspaper articles (jigsaw)
    Speaking: Talking about a newspaper article you have read.
    Listening: Topic. A radio programme about the world’s most loved car, the Volkswagen Beetle.
    Writing: Writing a review of a book or film WB.

    Unit 12
    Adventure!
    Grammar: Verb patterns (2): — ask/tell somebody to do; — make/let somebody do; — decide/sturt/try/manage to do. Infinitives after adjectives: — It’s easy to learn a language. Infinitive of purpose: — 1 came to Oxford to learn English.
    Vocabulary: Adverbs. — clearly, carefully. -ed and -ing adjectives: — interested, interesting
    Everyday English: Time: — It’s twenty past six. — It’s 6.20.
    Reading: Topic. Two English heroes. King Arthur and Robin Hood (jigsaw)
    Speaking: Heroes from your country. Discussion — UFOs. Retelling a story from pictures. Group work — Devising a story about meeting an alien.
    Listening: Topic. An interview with a man who says he has seen a UFO and spoken to the aliens in it.
    Writing: Adverbs WB. Writing a story (2)
    Test 4

    Unit 13
    Dreams and reality
    Grammar: Second Conditional: — If I were the Queen. I’d have servants. Might: — 1 might go to university, hut I’m not sure.
    Vocabulary: Multi-word verbs: — lake off, look after
    Everyday English: Social expressions: — What a pity! Never mind!
    Reading: Topic. ’The Dream Game’ — How our dreams can help us to understand our personality
    Speaking: Group work — Analysing our dreams.
    Listening: Topic. A radio programme about people of mixed nationality.
    Writing: Writing letters (3) WB. Formal and informal letters.

    Unit 14
    Giving news
    Grammar: Present Perfect Simple (2): — to express present result /’re lost my wallet. Present Perfect Continuous: — I’ve been learning English for three years.
    Vocabulary: Word families and stress: — ’celebrate, cele’bration; -act, active, acting
    Everyday English: Telephoning.
    Reading: Topic. An extract from Airport International about the early days of air travel
    Speaking: Talking about your experiences of flying. Roleplay — Phoning a friend for a chat.
    Listening: Topic. A telephone conversation between Justin and his mother.
    Writing: Writing letters (4) WB. Expressions in different kinds of letters

    Unit 15
    All you need is love
    Grammar: Past Perfect: — They had met only one week earlier. Reported statements: — She said that she was leaving. Reported questions: — She asked me if 1 had seen John.
    Vocabulary: Guessing the meaning of unknown words. bring/take; come/go; get. — She’s getting better.
    Everyday English: Saving goodbye
    Reading: Topic. ’The man who could turn back the clock’ — A parable with two possible endings
    Speaking: Discussion — Parables and fables. A love poem.
    Listening: Topic. A love song — Elvis Presley’s The girl of My Best Friend.
    Writing: Writing a story (3) WB.

    Checking Exam



    Как записаться на обучение на курсы:

    Для того, чтобы стать нашим слушателем, Вам необходимо подойти в учебный отдел нашего Центра, заключить договор на обучение и оплатить стоимость курса с учетом скидки, которая предоставляется всем посетителям, получившим информацию на этом сайте. По условию договора абитуриент может внести предоплату (50% от стоимости обучения). Вторая часть оплаты вносится до второго занятия обучения.

    Записаться на курс

    Контакты:

    тел.:

    Схема проезда

    Мы будем рады Вас видеть в нашем центре!